Beste allemaal,
Op het forum is genoeg te lezen over dat een tweede SuperWifi punt rood blijft, alleen hebben de topics mijn vraag niet beantwoord. Daarom begin ik een nieuw topic.
Ik heb nu zo'n drie weken een setup met een zwarte KPN XperiaBox samen met twee SuperWifi punten. Dit werkt al drie weken erg goed. Vandaag heb ik het tweede SuperWifi punt van de stroom gehaald omdat ik het stroom punt nodig had.
Wat ik gedaan heb:
- Het tweede SuperWifi punt los gekoppeld van het netstroom en weer her- koppelt, geen suces.
- Op zowel het Primary SuperWifi punt, welke is aangesloten op de zwarte KPN XperiaBox als op de tweede SuperWifi, 2 seconden op de WPS toets gedrukt, zonder suces.
- Tweede SuperWifi punt aangesloten op de KPN XperiaBox, tweede SuperWifi punt was weer beschikbaar in de Thuis app. Na het herplaatsen in de woonkamer blijft die weer rood.
- Tweede SuperWifi punt gereset, aangesloten op de KPN XperiaBox, tweede SuperWifi punt was weer beschikbaar in de Thuis app. Na het herplaatsen in de woonkamer blijft die weer rood.
- Tweede SuperWifi punt nogmaals aangesloten op de KPN XperiaBox, installatie gedaan via de thuis app, tweede SuperWifi punt was weer beschikbaar in de Thuis app. Na het herplaatsen in de woonkamer blijft die weer rood.
- Tweede SuperWifi punt nogmaals aangesloten op de KPN XperiaBox, tweede SuperWifi punt was weer beschikbaar in de Thuis app. Vervolgens het tweede SuperWifi punt weer verplaats, iets dichterbij dan die officiele plek, maar helaas blijft het tweede SuperWifi punt rood zodra die niet meer op de KPN XperiaBox is aangesloten.
Ik volg alle stappen welke zijn vermeld in de installatie vanaf de Thuisapp en via de link Apparaathulp Start de installatie - Super Wifipunt | KPN. Toch lijkt het niet te werken, daar waar het tweede SuperWifi punt drie weken lang zijn best heeft gedaan. Kan het een toevallig defect zijn van het tweede SuperWifi punt of zie ik toch wat over het hoofd?
Ik hoor graag.
Mvg,
Ricardo
Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid