Skip to main content
Beantwoord

Deco M9+ i.s.m. Experiabox V10: internet valt steeds weg

  • 10 januari 2022
  • 2 reacties
  • 503 keer bekeken

adw1960
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Sinds enkele weken heb ik een probleem met mijn Deco M9+ (V2). Minimaal 1x per dag valt de internetverbinding weg tussen de Experia en de hoofd Deco (continu rood lampje op de Deco). Alleen het van de stroom los halen van de Deco lost het probleem op nadat de Deco dan weer opnieuw is gestart. De Deco heb ik direct bekabeld aangesloten aan de Experia en is ingesteld als Acces Point.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

VrGr
André

Beste antwoord door adw1960

Dank voor je reactie Thomas @Kpn.

Heb inmiddels ook contact gehad met support TP-Link en het probleem is opgelost.
Blijkbaar was de firmware te oud. Na een update heb ik er geen last meer van gehad.

 

VrGr
André

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @adw1960, welkom op ons forum!
Inhoudelijk heb ik hier niet echt veel kennis van maar ik heb wel een paar relevante topics hierover kunnen vinden.
 

 

In dit topic lopen we tegen een vergelijkbaar probleem aan maar dan met de box12 en een deco M5

 

had je ook al eens gekeken op het TP Link forum

 


adw1960
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2022

Dank voor je reactie Thomas @Kpn.

Heb inmiddels ook contact gehad met support TP-Link en het probleem is opgelost.
Blijkbaar was de firmware te oud. Na een update heb ik er geen last meer van gehad.

 

VrGr
André