ik heb als modem Experia Box V10. deze wifi reikt niet tot zolder waar wel een ethernetkabel loopt. ik wil hier graag een airport express op aansluiten als uitbreiding van het netwerk. hoe sluit ik dit aan? ik heb dit kastje gereset en volg de stappen die dat mij geeft en kies dan voor extensie van bestaand wifi netwerk. lampje gaat ook groen branden maar geeft geen signaal. ligt het aan KPN netwerk of aan airport express?
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op het forum @wifi extensie, dat is een goede vraag. Wat voor signaal geeft de Airport Express niet? Zendt die helemaal geen Wifi netwerk uit, of wel een Wifi netwerk maar geen internetverbinding? Als de Wifi van de Experia Box zelf wel goed werkt heb ik het gevoel dat de Airport of niet goed is verbonden met de Experia Box, of dat er een instelling in de Airport niet klopt. De hulppagina's van Apple kunnen je hier ook bij op weg helpen: Wi-Fi-basisstations: het bereik van een draadloos netwerk uitbreiden door extra Wi-Fi-basisstations toe te voegen.
Welkom op het forum @wifi extensie, dat is een goede vraag. Wat voor signaal geeft de Airport Express niet? Zendt die helemaal geen Wifi netwerk uit, of wel een Wifi netwerk maar geen internetverbinding? Als de Wifi van de Experia Box zelf wel goed werkt heb ik het gevoel dat de Airport of niet goed is verbonden met de Experia Box, of dat er een instelling in de Airport niet klopt. De hulppagina's van Apple kunnen je hier ook bij op weg helpen: Wi-Fi-basisstations: het bereik van een draadloos netwerk uitbreiden door extra Wi-Fi-basisstations toe te voegen.
Maar als je nog een ouderwetse audio versterker hebt, zou je via "Airplay" muziek naar de audio versterker kunnen streamen via de analoge uitgang die dat ding ook heeft (of via mini-toslink). Er zit best een behoorlijke DAC in die Airport Express.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.