Om één of andere reden ervaar ik sinds vorige week zaterdag problemen met de WiFi. De antenne op de apparatuur geeft volle bak WiFi aan maar er is geen verbinding. Onze setup is als volgt en heeft een maand of 4 zonder problemen gefunctioneerd. We hebben de Experiabox V10 A welke in bridge modus staat. Hieraan staat het Netgear Orbi systeem gekoppeld, de router en schotels allemaal bedraad aangesloten. Hier haal ik met gemak de beloofde mbits mee en soms zelfs hoger. Afgelopen zaterdag alles losgekoppeld en de glasvezel aansluiting 2 minuten losgekoppeld, hierna de experia box met een paperclip volledig gereset. Hierna alles weer aangesloten en eind van de ochtend leek alles weer goed te werken. Begin van de avond klapte alles weer in elkaar, WiFi viel weg en met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen. De melding op de telefoon was dat de WiFi geen IP adres kreeg. Zondag ochtend alles wederom losgekoppeld en voor nu dus alleen de Experiabox draaien met de mindere WiFi en de rest via de Netgear switch bedraad aangesloten. Helaas op de eerste en tweede verdieping geen WiFi terwijl er een prachtig Orbi systeem hangt. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn, gevoelsmatig denk ik dat we alles hebben geprobeerd maar correct me if I'm wrong. Het werkte echt vlekkeloos en alle gezinsleden waren helemaal Happy de Peppie met de WiFi. Jullie kunnen je voorstellen hoe mijn weekend verder geweest is 😉 Ik leer graag dus alle hulp in de juiste richting is welkom ! Groeten Ivor
Beantwoord
WiFi via Netgear Orbi valt weg / Experiabox geeft geen IP adres meer af
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Ik heb je topics even samengevoegd! Inhoudelijk heb ik hier zelf helaas niet heel veel verstand van maar we hebben hier een paar handige topics en een behulpzame community!
Had je de onderstaande topics al gezien?
edit: oh en Netgear heeft ook een eigen forum maar daar heb ik verder weinig ervaring mee. Netgear forum
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.