Skip to main content
Beantwoord

Internet traag sinds instellen portforwarding voor camera, hoe kan dat?

• 12 juni 2022
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo Allemaal,

Ik heb giseren mijn camera in de portforwarding gezet zodat ik ook buiten huis kan zien wat er in de woonkamer gebeurd echter is nu het internet heel erg traag, Ik heb een dsl verbinding van 20 mbps down en 4 up, Ik ga pas 23 juni over op glasvezel.

Beste antwoord door Babylonia

Tja, afhankelijk van de instellingen van de IP-camera zal dat mogelijk best een stevige belasting zijn op je internetverbinding. Met name voor wat betreft “upload” als je elders de beelden bekijkt.

Dus niet verwonderlijk dat internet dan traag zal worden voor andere doeleinden.

Stel de IP camera in op een lagere bitstream / minder beeldjes per seconde om beeld te tonen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3367 reacties
  • Antwoord
  • 12 juni 2022

Tja, afhankelijk van de instellingen van de IP-camera zal dat mogelijk best een stevige belasting zijn op je internetverbinding. Met name voor wat betreft “upload” als je elders de beelden bekijkt.

Dus niet verwonderlijk dat internet dan traag zal worden voor andere doeleinden.

Stel de IP camera in op een lagere bitstream / minder beeldjes per seconde om beeld te tonen.

Forum|alt.badge.img
Babylonia schreef:

Het is opgelost bedankt voor je snelle reactie.