Hallo lieverds, ik zie dat deze vraag al meerdere keren is gesteld en de oplossing impliceert wat abonnementsbeheer aan jullie kant. Ik kan mijn wifi niet beheren vanuit de app, en ik kan mijn super wifi-punten ook niet verbinden met mijn KPN box12. Ik blijf de melding krijgen dat mijn verbinding niet klaar is. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen?
Beantwoord
Het lukt niet om WiFi te beheren en app en SuperWiFi aan te sluiten
Beste antwoord door Thomas van KPN
DiegoMF schreef:
Hoi lieverds;
Ik ben inderdaad een nieuwe klant, maar het is nu meer dan 3 weken geleden en ik krijg nog steeds hetzelfde. Ik kan geen van de wifi-tools in de mijnKPN-app gebruiken. Ik was 2 jaar geleden klant en nu stap ik weer over naar KPN, kan het zijn dat mijn abonnement nog aan het oude vastzit?
Dat kan heel goed kloppen, als een oud abonnement nog gekoppeld stond geeft dit vaak nog problemen. Daar zijn gelukkig een paar oplossingen voor!
Via de MijnKPN app kun je oude abonnementen soms nog ontkoppelen.
Je kunt je MijnKPN account verwijderen en opnieuw aanmaken of een andere aanmaken
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.