Skip to main content
Beantwoord

puk code

  • 13 januari 2021
  • 3 reacties
  • 306 keer bekeken

daphnehaagh
Nieuwkomer

beste meneer/mevrouw,

ik heb mijn simcode perongeluk tevaak verkeerd ingevuld en moet nu mijn puk code invoeren, maar die ben ik kwijt. ik moet dan inloggen op mijn kpn maar dat heb ik ook niet dus moet ik mijn kpn koppelen aan mijn moeders aacount maar er is een storing en ik kan mijn verivicatie code niet zien omdat mijn mobiel niet ontgrendelt. zou u mij hierbij kunnen helpen?

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @daphnehaagh 

Je kan je PUK-code ook online opvragen, voor MijnKPN is het nu idd te laat ivm de verificatie sms.

Vul dit formulier ←(klik) in op de KPN website, je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17563 reacties
  • Antwoord
  • 13 januari 2021

Hallo @daphnehaagh 

Je kan je PUK-code ook online opvragen, voor MijnKPN is het nu idd te laat ivm de verificatie sms.

Vul dit formulier ←(klik) in op de KPN website, je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hallo @daphnehaagh, goed dat je contact opneemt. Ben je er met de tip van RBxx nog uitgekomen of kan ik je nog ergens mee helpen? Indien je mijn hulp nog nodig hebt, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Jouw mobiele nummer en de laatste cijfers van de IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb niets meer van je vernomen. Ik ga er daarom van uit dat het probleem is opgelost. Indien je toch nog problemen ervaart, laat het gerust weten. We helpen je graag verder.