Skip to main content
Beantwoord

extra belminuten niet mogelijk?

  • December 9, 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo. Ik heb vorige maand mn abonnement veranderd naar ik dacht onbeperkt. Ik kwam er vandaag achter dat het alleen onbeperkt internet is en maar 150 belminuten. Die zijn er al door. Als ik mn abonnement weer verander duurt dit nog 3 weken. Ik probeerde om een sms te sturen voor extra belminuten maar van kpn krijg ik het antwoord dat dit niet mogelijk is zonder verder info. Dit bericht kreeg ik bij de 1000 en de 250 bundel. Wat kan ik doen (behalve 3 weken niet bellen) om de belkosten laag te houden? Mvg jeroen

Beste antwoord door Lisa

Welkom hier @Jeroendane! Bedankt voor je vraag. Aii, per ongelijk met ‘onbeperkt internet’ verhoogt i.p.v. ‘onbeperkt bellen’? Je kunt een belbundel aanzetten in de MijnKPN.  Log in > Selecteer jouw abonnement > Klik op: MB's en bundels bijkopen > Extra MB's/min/sms!

Hopelijk lukt dit. Zo niet, laat het dan even weten! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2020

Welkom hier @Jeroendane! Bedankt voor je vraag. Aii, per ongelijk met ‘onbeperkt internet’ verhoogt i.p.v. ‘onbeperkt bellen’? Je kunt een belbundel aanzetten in de MijnKPN.  Log in > Selecteer jouw abonnement > Klik op: MB's en bundels bijkopen > Extra MB's/min/sms!

Hopelijk lukt dit. Zo niet, laat het dan even weten! 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 20, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!