Ik moest even de detective pet opzetten, maar ik heb het voor je uitgezocht. De abonnementen zijn niet op dezelfde dag actief geworden, er zit net twee weken tussen. Het duurdere abonnement (J van Venne) is voor 1 juli 2019 actief geworden, het andere abonnement (E van Venne) is net na 1 juli 2019 actief geworden. 1 juli is bij ons de grens voor inflatie correctie, abonnementen die na 1 juli zijn afgesloten worden niet mee genomen in de inflatie correctie van dat jaar. Zodoende heeft 1 abonnement al tweemaal inflatie correctie ontvangen, en het andere abonnement nog maar één keer. Dit verklaart het prijsverschil. Het is heel toevallig dat de abonnementen net rond die tijd zijn afgesloten, maar we moeten ergens een grens trekken.
Ik moest even de detective pet opzetten, maar ik heb het voor je uitgezocht. De abonnementen zijn niet op dezelfde dag actief geworden, er zit net twee weken tussen. Het duurdere abonnement (J van Venne) is voor 1 juli 2019 actief geworden, het andere abonnement (E van Venne) is net na 1 juli 2019 actief geworden. 1 juli is bij ons de grens voor inflatie correctie, abonnementen die na 1 juli zijn afgesloten worden niet mee genomen in de inflatie correctie van dat jaar. Zodoende heeft 1 abonnement al tweemaal inflatie correctie ontvangen, en het andere abonnement nog maar één keer. Dit verklaart het prijsverschil. Het is heel toevallig dat de abonnementen net rond die tijd zijn afgesloten, maar we moeten ergens een grens trekken.
Ik heb helemaal geen telefoon abonnement met u afgesloten , mijn huidige abonnement loopt over 3 jaar en die mensen waar ik afgesloten heb helpen mij ook als er problemen met de telefoon is , dus ik blijf gewoon bij T-Mobile winkel aan de Leyweg .
Tegen de tijd dat abonnement afgelopen is , is een andere probleem
Ik verwacht morgen wel een pakket met post.nl nr 503244 over de KPN kastje die vervangen moeten worden .
Groet K.Bandhoe
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.