Ik herken de problemen van
Deze melding komt om de enkele minuten terug.
Analyse:
- Het ligt NIET aan het batterijniveau
- De koppeling is nog steeds actief, als ik één van de knoppen indruk reageert de TV+ box direct
- De melding verschijnt zodra de “Line of Sight” is verdwenen, als de afstandsbediening niet met zijn neus richting de TV+ box ligt, ook al is de afstand tussen TV+ box en afstandsbediening minimaal (< 2 meter)
- Het probleem lijkt in het pollen van Android/TV+ box te zitten
Vraag:
Kan je het pollen van de TV+ box naar de afstandsbediening ook uitzetten door in te loggen op de TV+ box?
Mogelijke oplossingen voor KPN / Android:
- Waarom wordt de verbinding continu gecontroleerd, je kan het ook zo programmeren dat als je een knop indrukt op je afstandsbediening en er géén reactie komt van TV+ box dan pas een melding tonen.
- Waarom is de melding zo beeldvullend dat het zo irritant is dat je niet verder kan kijken? Maak er gewoon een kleine smalle balk van, maar liever nog kijk naar optie A.
- Mijn ervaring met de TV+ box is sowieso niet geweldig, regelmatig hangt of hakkelt het geluid of beeld. De TV+ box is niet voorbereid op snel wisselen tussen de kanalen. Ik merk dat na de Android- en afstandbediening updates wel kleine verbeteringen, maar het is nog niet optimaal

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt