Skip to main content
Vraag

Elke dag wazig en stilstaand beeld op Smart TV app

  • 10 september 2024
  • 5 reacties
  • 315 keer bekeken

Davith
Helper
Forum|alt.badge.img

Hallo 

heb sinds ik een abbo heb bij jullie een groot probleem die maar niet verholpen wordt door jullie.

is het mogelijk om de tv uit mijn contract te halen en de rest te behouden?

heb namelijk met de smart app van jullie elke dag wazig beeld en stilstaand beeld, heb ff een andere  provider  gratis genomen voor 7 dagen en die vertoont geen gebreken. ( om te kijken en ook met smart app)en perfect beeld geen storingen en wazig beeld.

 

groetjes Davith

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8320 reacties
  • 10 september 2024

Waarom gebruik je de app en niet de standaard meegeleverde tv-decoder van KPN, want die geeft inderdaad veel beter beeld meestal dan een app @Davith ???

 


Davith
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 63 reacties
  • 10 september 2024

Nou meneer  ik heb nog een tv  en die is verder weg dus moet wel met de smart app, een beetje rare vraag toch???

groetjes Davith


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8320 reacties
  • 10 september 2024

Ik vind het geen rare vraag @Davith , want je schrijft nu pas dat je een 2e tv gebruikt met de app.

Je kunt ook overwegen een 2e tv-decoder erbij te nemen voor €5 per maand, dan heb je meteen het opnemen pakket gratis.

 


wjb
Superuser
  • 74582 reacties
  • 10 september 2024

Helaas lees ik de laatste tijd meerdere berichten van mensen die wazig beeld ervaren met de smart-TV app maar ook met de TV+ app op de iPad.

Komt dit op specifieke tijdstippen voor zoals bijvoorbeeld “vooral in de avond” of “als er voetbal op televisie is”?

Een wazig beeld zou eigenlijk betekenen dat de bitrate/resolutie van de TV stream teruggeschroefd is en dat zou eigenlijk alleen plaats mogen vinden als er onvoldoende bandbreedte beschikbaar is. Dit hoeft natuurlijk niet alleen bij jou thuis te zijn, maar kan ook komen doordat het centrale TV platform teveel abonnees moet bedienen en dat er ergens onderweg een bottleneck ontstaat.

 

Overigens geef je aan dat die tweede televisie te verder weg staat en dat er dus wel met de smart-TV app gewerkt moet worden. Weet dat de TV+ Box ook via wifi aangesloten kan worden. Overigens is de smart-TV app precies bedoelt om op een tweede televisie gebruikt te worden en dan moet hij het natuurlijk wel goed doen. De beeldkwaliteit zal nooit die van de TV ontvanger zijn maar voor op een tweede televisie moet deze nog altijd behoorlijk goed zijn.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7597 reacties
  • 15 oktober 2024

Hoi @Davith!
Er komt binnenkort een nieuwe app om tv te kunnen kijken via je smart tv en je kunt alles daarover teruglezen in dit topic. Je kunt je ook aanmelden om deze testen, hopelijk sta je daar open voor :)