Het probleem:
3 dagen geleden Maandag 24 juni rond omstreeks 22:00 is de DDOS begonnen na iemand te hebben "gebanned" voor ongewenst gedrag. tot op heden is dit nog steeds niet gestopt.
Persoon in kwestie heeft herhaaldelijk toegegeven via diverse platformen (Facebook en Discord) dat hij mij aan het aanvallen was en ik hem toch niet ging traceren. En dat hij ook nog lan gniet van plan was te stoppen. Hier zijn ook Screenshots van.
Nadat ik politie heb gebeld en al 3 dagen met KPN uren (lees UREN) aan de telefoon heb gezeten werd mij ein-de-lijk als oplossing geboden maar een mail naar ABUSE te sturen.
Hiervan kreeg ik alleen dezelfde dag nog terug gekoppeld dat ze niks deden aan DDOS aanvallen, zelfs niet toen ik aangaf dat meneer mijn IP en privé gegevens gelekt had over diverse platforms met 200+ mensen.
Na weer terug te hebben gebeld (omdat ik had besloten een VPN aan te schaffen om mij voor toekomstige aanvallen te beschermen, maar zoals je snapt geeft dit geen nut zolang mijn IP hetzelfde blijft) met de vraag mijn IP te wijzigen/Flushen kreeg ik als antwoord dat dit absoluut niet mogelijk was.
Terwijl ik de avond ervoor belde rond 20:15 en na een gesprek van 45min. met medewerken Dion te horen had gekregen "Belt u morgenvroeg rond 9u terug, ik zet een ticket via een omweg in het systeem en deze mensen gaan dit voor u regelen"...
Wederom meld mij vandaag medewerken Shendell die ik belde om 17:00 (weer een gesprek van 1,5 uur) dat Security niet de gang van zaken is maar ik dus echt bij ABUSE moet zijn ??!
Vervolgens verteld deze meneer mij maar een klacht in te gaan dienen via de website waarop ik letterlijk lees:
Staat de juiste oplossing er niet tussen?
Samen direct aanpakken
- Dien je klacht of vraag in bij de klantenservice
Kan ik het dan bij u Indienden nu, de klacht? Het antwoord was, Nee. huh?
Goed,
Conclusie: Ik zit aan een contract vast, Heb geen internet meer en kan mijn servers niet meer opstarten omdat meneer direct de DDOS weer aanzet zodra hij dit merkt. Zelfs na een proces-Verbaal word ik niet geholpen. Word telefonisch na letter dagen nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd en blijkt er niks te kloppen van de hele structuur in klachten en doorverwijzingen. Ik word dus gedwongen maar over te stappen naar een andere provider als enige manier een nieuw IP te krijgen?
Er is Intern ook iets door gekoppeld naar "Security" en deze zou mij binnen 48 contacteren.
Dit is ook nog steeds niet gebeurd.
Ook heb ik vanochtend met een medewerken van KPN de modem uitgelezen en stond er wel degelijk onder de firewall uitlezing een fors aantal "Tear-Drop-Attacks"
Bewijs dat het een DDOS aanval is was er dus ook allang.
Gewoon complete onmacht dit, Ik zit er ook doorheen. Dit moet toch niet kunnen?
Is er iemand, maar dan ook IEMAND die door de bomen nog wel het bos ziet.
Dit is toch gewoon een strafbaar feit wat word gepleegd, al dan niet schending van mijn privacy, en een aanval op mijn privé wat allemaal gebeurd onder mijn kpn netwerk?
Ik hoor hier toch gewoon hulp in te krijgen?
Groetjes,
Sindy
Edit:
Ik heb uiteraard ook dit forum doorgelezen in de zoektermen "DDOS" en zie overal de antwoorden als "je moet bij abuse zijn, Deze kunnen ook je IP veranderen indien nodig"
Dit is dus absoluut niet het geval.
Ook zag ik nog voorbij komen "Neem contact op met aanvaller zijn provider zodat ze het kunnen blokkeren" Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken maar ik ga er vanuit dat KPN mij niet zomaar het IP adres van aanvaller gaat vrijgeven.. Dus deze oplossingen helpen mij ook niet verder.
PS: ik heb alle screenshots / gescand proces-verbaal en alles hier liggen.
Alsjeblieft, als iemand mij kan helpen.. Graag.