hallo,
Ik heb nu een paar dagen een Experia box v10a, hier voor een experia box v9.
Als ik online het spel ark survival evolved wil spelen, kan ik de meeste servers vinden, maar als ik een server join krijg in de melding ''lost/timeout pending connection to host" of ik kan heel even spelen en dat word ik uit de server gekickt en krijg het zelfde bericht.
Gister kon ik even spelen op een official server, maar werd na een uur er toch weer af gegooid.
Op de unofficial heb ik ieder keer dat lost/timeout bericht, hij laad de game met alle mods, de game gaat open, ik sta in de game/map, kan niet in mijn inventory, na een minut word ik uit de server gekick en krijg het bericht ''lost/timeout pending connection to host''
Met de Experia box v9 kon ik gewoon spelen, geen problemen.
Ik heb de wifi van de buurman mogen gebruiken om het via zijn expiria box v10 te proberen, en die gaf geen enkel probleem, ik kon gewoon spelen het spel werkte snel en goed.
Ik denk dus dat het probleem in de experia box v10a zit.
Ik heb de box een paar keer aan en uit gezet, de upnp function aan gezet, dit verhielp niet het probleem.
Ik denk dat de experia box v10a de connectie tegen houd op een of andere manier.
Kan iemand mij hier mee helpen?
gr
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.