Skip to main content
Antwoord

VPN werkt niet op Experiabox V10a

  • October 2, 2019
  • 2 reacties
  • 212 keer bekeken

Mijn laptop kan al een paar maanden geen VPN verbinding meer maken. Ik krijg de melding 'A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection was closed.'

De VPN verbinding heeft eerder wel gewerkt. Volgens de klantenservice moeten er waarschijnlijk poorten worden open gezet, wat zij zelf blijkbaar niet meer kunnen doen. Vervolgens ben ik doorverwezen naar het forum..

Het gaat om een VPN verbinding die ik met de universiteit maak.
Iemand enig idee wat ik nu moet doen?

We hebben een Experia Box v10A met firmware versie v5.00.20 build190.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door wjb

Heb je dit topic (klik) al gelezen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2019
Heb je dit topic (klik) al gelezen?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 4, 2019
Hallo @Darrceee Als je je meldt in het topic waar @wjb naar verwijst wordt je snel geholpen!