Skip to main content
Antwoord

Mijn WIFI signaal is weg op de experia v10 na aansluiten van experia kastjes

  • November 6, 2019
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Sinds ik 2 experia kastjes boven en in de huiskamer heb geplaast, (waarvoor dank KPN) is mij wifi top!

Alleen nu is de wifi in de Experia V10 router er mee opgehouden, lampje brand ook niet meer.

In dit gebied heb ik dus ook matig wifi bereik waardoor mij deurbel (ring) slechte verbinding heeft en hij het wel of niet doet.

Hoe krijg ik de wifi weer aan op de router?

(aan zetten op de router werkt maar 10 seconden en dan gaat hij weer uit).

Alvast bedankt voor de reactie’s

 

Beste antwoord door wjb

Het ene kastje is ter vervanging van het wifi van de Experiabox, en zou je dus naast of vlakbij de Experiabox moeten plaatsen. Zo is de bedoeling.

Die hoeft natuurlijk niet naast of vlakbij de Experia Box geplaatst te worden, die mag gewoon in de woonkamer staan i.p.v. in de meterkast. :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 6, 2019

Dat kan niet. Het hoort zo dat het wifi van de Experiabox uit gaat bij het aansluiten van die kastjes. Daarom heeft u er ook 2 gekregen. Het ene kastje is ter vervanging van het wifi van de Experiabox, en zou je dus naast of vlakbij de Experiabox moeten plaatsen. Zo is de bedoeling.


wjb
Superuser
  • Antwoord
  • November 6, 2019

Het ene kastje is ter vervanging van het wifi van de Experiabox, en zou je dus naast of vlakbij de Experiabox moeten plaatsen. Zo is de bedoeling.

Die hoeft natuurlijk niet naast of vlakbij de Experia Box geplaatst te worden, die mag gewoon in de woonkamer staan i.p.v. in de meterkast. :wink:


Oke thanks voor je antwoord nick. 
 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @wifi signaal experia v10 . Het klopt dat de wifi op de v10 uitgeschakeld wordt zodra jij die experia wifi's aansluit. Het is dus belangrijk om die versterkers een prominente plek te geven ;-)

 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â