Beste lezer, ik ben overgestapt van DSL naar glasvezel, de monteur komt 23 Januari
In de meterkast zit een FTU, neemt de monteur de NTU mee, of wordt deze opgestuurd naar mij ?
Een en ander verliep chaotisch omdat er een fout was gemaakt in het contract, waardoor deze geannuleerd werd, en er opnieuw in werd gezet.
Nu krijg ik via email bericht dat ik een afspraak moet maken met een monteur, zodat ook de benodigde apparatuur er dan op tijd is.
Ik heb al een EB V10, alleen de NTU ontbreekt nog.
Beste antwoord door Erik van KPN
Welkom terug, @e-schreurs ! Fijn dat je over kan naar glasvezel! Jordy geeft al aan dat de monteur de NT bij zich heeft.
Omdat je aangeeft dat de wijziging er een keertje opnieuw in is gezet heb ik voor de zekerheid gekeken hier naar hoe het zit met de monteur. En dat is maar goed ook. Want de monteur van de 23e is degene die hoort bij de geannuleerde order. Dat wil zeggen dat die monteur niet gaat komen.
Er zal een nieuwe afspraak gemaakt moet worden vanuit de goede order. Dit kun je zelf doen via de online omgeving op kpn.com/status. Daar log je in met je KPN ID of met klantnummer en adresgegevens. Let er wel op dat een monteur op de 23e nu niet meer gaat lukken. De eerst mogelijke datum die ik hier zie is de 31e. Mocht het niet lukken om online te plannen dan kan ik het hier voor je doen. Geef in dat geval aan welke dag en welk moment van de dag het beste uitkomt.
Jammer dat er een en ander fout is gegaan. Nu kan ik wel uit ervaring zeggen dat de monteur een NT altijd meeneemt, deze heeft de monteur namelijk in de auto liggen. Er kan dus gewoon een afspraak gemaakt worden zonder zorgen!
Welkom terug, @e-schreurs ! Fijn dat je over kan naar glasvezel! Jordy geeft al aan dat de monteur de NT bij zich heeft.
Omdat je aangeeft dat de wijziging er een keertje opnieuw in is gezet heb ik voor de zekerheid gekeken hier naar hoe het zit met de monteur. En dat is maar goed ook. Want de monteur van de 23e is degene die hoort bij de geannuleerde order. Dat wil zeggen dat die monteur niet gaat komen.
Er zal een nieuwe afspraak gemaakt moet worden vanuit de goede order. Dit kun je zelf doen via de online omgeving op kpn.com/status. Daar log je in met je KPN ID of met klantnummer en adresgegevens. Let er wel op dat een monteur op de 23e nu niet meer gaat lukken. De eerst mogelijke datum die ik hier zie is de 31e. Mocht het niet lukken om online te plannen dan kan ik het hier voor je doen. Geef in dat geval aan welke dag en welk moment van de dag het beste uitkomt.
Ja, dat is inderdaad niet helemaal lekker gegaan. Ik zie hier dat de backoffice nu een monteur heeft gepland voor 3 februari. Dit omdat de aansluiting niet gaat werken zonder een monteur en er nog geen reactie is geweest vanuit jou (begrijpelijk ook) op de berichten die daarover verzonden zijn. De monteur komt tussen 12:00 en 14:00 uur. Komt dat uit? Anders kan ik het voor je herplannen.
Wat betreft het nummerbehoud, is dat nu goed geregeld? Als je wilt kan ik dat ook nog even voor je nakijken. Geef dan nog even, in je forumprofiel bij ‘persoonlijke opmerking’ aan wat het mee te nemen nummer moet zijn.
Dank je, ik heb dat nagekeken en dat nummer staat er netjes in. Dus dat gaat verder goed.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.