Skip to main content
Beantwoord

Defecte versterker

  • 22 maart 2020
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

beste kpn,

 

Ik heb gister meerdere malen contact gehad over mijn defecte experia versterker. Eerste keer werd de telefoon opgehangen , tweede keer werd ik een half uur in de wacht gezet voor een vraag wat ze wilde checken??? Mijn probleem nu is dat ik zeker al langer als een jaar last heb van slechte wifi nu is een monteur langs geweest die zei dat mijn versterker gereset moest worden maar hij zei als dit vaker gebeurd is je versterker waarschijnlijk defect. Dit is het geval ik moet 1 keer per week de versterker resetten daar probeerde ik gister over te bellen maar zonder succes. Ik kan met moeite vinden waar ik naar toe kan mailen, bellen is een ramp en terug gebeld wordt ik niet.  Als dit niet wordt opgelost ga ik echt zoeken naar een andere provider ik ben niet echt blij op zijn zachts uitgedrukt over de rekeningen die ik tot nu toe betaald heb en de slechte wifi  en klantenservice die ik er voor terug krijg

 

mvg

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen allen, en welkom op het Forum @spob!

Laat ik allereerst vooropstellen dat het een moeilijke periode is. Op het Forum mogen we onze mening geven, maar we gaan elkaar hier niet op af-of aanvallen. We zijn er om elkaar te helpen en niet elkaar te bekritiseren. 

Dan het probleem, je geeft aan dat je wekelijks je versterker moet resetten. Om welke versterker gaat het dan precies om en hoe lang heb je deze al geïnstalleerd / in huis? Heb je een witte vierkante, een zwarte vierkante of een ronde witte? En op welke manier voer je de reset uit?

Verder, bij nood inderdaad, is er vaak wel een manier om bekabeld internet te krijgen direct op de Experia Box aangesloten. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22580 reacties
  • 22 maart 2020

En dan gaat u daar nu na over bellen en dreigen met overstappen??? Het hele land ligt plat. Medewerkers kunnen niet werken en u bent boos dat u niemand aan de telefoon krijgt. U moet u schamen.


  • Auteur
  • 1 reactie
  • 22 maart 2020

Grapjas je moet niet oordelen. Jij weet niet waarom ik zo hard internet nodig heb. Misschien omdat ik een dement familielid niet kan bezoeken en internet mijn enige optie is bemoei je met je eigen zaken aub


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 22 maart 2020
spob schreef:

Jij weet niet waarom ik zo hard internet nodig heb. Misschien omdat ik een dement familielid niet kan bezoeken en internet mijn enige optie is 

Ook zonder versterker heeft u prima internet op een laptop die met de Experiabox verbonden is met een kabel. Als de nood hoog is, dan heeft u daar echt geen versterker voor nodig.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2020

Goedemorgen allen, en welkom op het Forum @spob!

Laat ik allereerst vooropstellen dat het een moeilijke periode is. Op het Forum mogen we onze mening geven, maar we gaan elkaar hier niet op af-of aanvallen. We zijn er om elkaar te helpen en niet elkaar te bekritiseren. 

Dan het probleem, je geeft aan dat je wekelijks je versterker moet resetten. Om welke versterker gaat het dan precies om en hoe lang heb je deze al geïnstalleerd / in huis? Heb je een witte vierkante, een zwarte vierkante of een ronde witte? En op welke manier voer je de reset uit?

Verder, bij nood inderdaad, is er vaak wel een manier om bekabeld internet te krijgen direct op de Experia Box aangesloten. 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 29 maart 2020

@spob, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat jouw probleem inmiddels is opgelost?