Modem V10a geinstalleerd. Wifi doet het. Echter de Wifiversterkers zijn nog steeds verbonden met het oude V10 modem. Ik heb nu dus ongewild 2 SSID in gebruik. De wifi-versterkers (op de oude SSID) doen het nog wel maar ik moet nu steeds handmatig schakelen tussen de 2 SSSID's. Ik wil graag op de nieuwe SSID (modem V10a) in het gehele huis met de wifi-versterkers Wifi benutten. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Oude SSID na vervangen modem nog steeds zichtbaar
Beste antwoord door jordy.vanderbolt
Hi
Wat je eens kunt doen is alle Experia Wifi's ontkoppelen en daarna de reset button samen met de wps knop aan de zijkant van de v10A indrukken voor 7 seconden. Hiermee voer je zoals wij monteurs dat noemen een “monteursreset” uit. Wat deze reset doet is het hele modem resetten, de nieuwste software ophalen en het achterliggende systeem dat gebruikt wordt ook weer helemaal blank. Hierna zouden alle oude gegevens van het vorige modem verdwenen moeten zijn.
Als dit gedaan is wacht je tot alles weer werkt, dan de Experia Wifi's een reset geven, en zodra deze gereset zijn, weer aansluiten op de v10A en laten laden. Hierna zou dit ook weer goed moeten werken.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Groet,
Jordy
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.