Skip to main content
Antwoord

Kan niet inloggen op de Experia Box

  • April 30, 2020
  • 11 reacties
  • 212 keer bekeken

Ha @BenKoel, dat is dan iets wat je zelf hebt ingesteld in de webinterface, denk ik. Kan dat kloppen? Ik heb hem even verwijderd van het forum, want het wachtwoord is alleen voor jou en niet voor onbevoegden 🙂.

hallo ik kan ook niet inloggen ik heb de wachtwoord achter de modem meerdere keren geprobeerd maar lukt nog steeds niet 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Wanneer je via een internetbrowser naar http://192.168.2.254  gaat krijg je een inlogscherm te zien. Op de achterzijde van de Experiabox V10a vindt je een kaartje. Hierop staat het wachtwoord waarmee je kan inloggen. Heb je dit al eens geprobeerd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @muammerr. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de KPN ExperiaBox. Welke ExperiaBox heb je? 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @muammerr. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de KPN ExperiaBox. Welke ExperiaBox heb je? 

Ik heb niets van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw vraag is beantwoord of dat het je zelf al is gelukt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :relaxed:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2020

@Vikash 

Me excuses voor het laat reageren.

Ik heb Experia Box v10A

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wanneer je via een internetbrowser naar http://192.168.2.254  gaat krijg je een inlogscherm te zien. Op de achterzijde van de Experiabox V10a vindt je een kaartje. Hierop staat het wachtwoord waarmee je kan inloggen. Heb je dit al eens geprobeerd?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is het inmiddels gelukt om in te loggen op jouw Experiabox V10a?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wanneer je via een internetbrowser naar http://192.168.2.254  gaat krijg je een inlogscherm te zien. Op de achterzijde van de Experiabox V10a vindt je een kaartje. Hierop staat het wachtwoord waarmee je kan inloggen. Heb je dit al eens geprobeerd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2020

Hoi 

Dat heb ik dus meerdere malen geprobeerd maar het lukt steeds niet.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 31, 2020

... maar het lukt steeds niet.

@muammerr kan je dat iets duidelijker uitleggen?

Krijg je geen inlogscherm, wordt het Admin password niet geaccepteerd of kan je het password niet vinden?

Bij de v10A staat het password op een etiket aan de achterzijde, achter een kaartje wat je er uit schuift. 

Voorbeeld 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2020

Hoi 

het admin password word niet gecapteerd. En daardoor kan ik niet inloggen 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 31, 2020

Dat zit er niets anders op dan de box te resetten.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 31, 2020

Hi @muammerr , dan is er mogelijk eerder ingelogd en het is password toen gewijzigd. Als je dat niet (meer) weet, dan is resetten de enige oplossing (bron: hoe reset ik experia box)