Ik heb een afspraak staan waarbij een monteur de NT en Experiabox bij mij als nieuw klant van KPN gaat aansluiten. Het witte vierkante glasvezelkastje FTU is door de aanleggende monteur vrij laag geplaatst waardoor er maar ca 15 cm ruimte onder zit (dat was geen probleem volgens hem). Nu zie ik op allerlei afbeeldingen dat de te plaatsen NT van KPN een vrij hoog device is dat rechtstreeks onder die FTU moet worden geklikt. (waarbij ook nog eens de glaskabel van de wand af loopt)
Dat gaat bij die beperkte ruimte onder mijn kastje dus nooit lukken.
Bestaan er nu ook andere NT's die door KPN gebruikt worden die bv naast de FTU kunnen worden geplaatst?
Beantwoord
Welke types NT worden door KPN geleverd? (ivm beperkte ruimte onder de glasvezelaansluiting)
Beste antwoord door Erwin van KPN
Top! Fijn dat ze het lek boven water hebben gekregen. Die 920Mbit herken ik wel. Dat is ongeveer de grens. In theorie zou je 940 moeten kunnen aantikken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.