Skip to main content
Beantwoord

(DSL?) verbinding valt regelmatig weg

  • June 3, 2020
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Goede morgen mensen van KPN,

 

Ben net verhuisd naar een nieuw adres.

Heb KPN contract om laten zetten van mail only op het oude adres

naar TV+internet  (dus zonder bellen) op het nieuwe adres

Experia V10a ge-instaleerd. Nu blijkt (DSL?) verbinding regelmatig weg te vallen.

De internetverbinding valt weg, en het televisiebeeld stopt.

Ik denk dat ik hulp van een analist nodig heb, om even te zien wat er mis gaat. Zouden jullie daar even naar willen kijken?  (IP adres conflicten?) Dank voor jullie reactie.

Groet, Hennie Brem

Beste antwoord door Heniie Brem

Hallo Paul,

Sorry voor mijn late reactie.

Wij hadden het probleem in onze nieuwe woning die we net aangekocht hadden.

Na KPN chat en telefonisch contact met jouw collega's is er een KPN technicus bij ons on-site geweest.

Hieruit bleek dat wij door de vorige eigenaren verkeerd geïnformeerd waren over het Hoofdaansluitpunt.

Dat bleek op een andere plek te zitten, en een los contact te hebben. De technicus heeft de contacten van het hoofdaansluitpunt in orde gemaakt. De problemen zijn verholpen.

Bedankt dat je gereageerd hebt.

Groet,

 

Hennie Brem

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 9, 2020

Welkom hier @Heniie Brem, excuses voor de late reactie. Spelen deze problemen nog? Zo ja, dan meet ik graag het één en ander voor je na. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 15, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord @Heniie Brem dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • July 5, 2020

Hallo Paul,

Sorry voor mijn late reactie.

Wij hadden het probleem in onze nieuwe woning die we net aangekocht hadden.

Na KPN chat en telefonisch contact met jouw collega's is er een KPN technicus bij ons on-site geweest.

Hieruit bleek dat wij door de vorige eigenaren verkeerd geïnformeerd waren over het Hoofdaansluitpunt.

Dat bleek op een andere plek te zitten, en een los contact te hebben. De technicus heeft de contacten van het hoofdaansluitpunt in orde gemaakt. De problemen zijn verholpen.

Bedankt dat je gereageerd hebt.

Groet,

 

Hennie Brem


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • July 6, 2020

Hallo Paul,

Sorry voor mijn late reactie.

Wij hadden het probleem in onze nieuwe woning die we net aangekocht hadden.

Na KPN chat en telefonisch contact met jouw collega's is er een KPN technicus bij ons on-site geweest.

Hieruit bleek dat wij door de vorige eigenaren verkeerd geïnformeerd waren over het Hoofdaansluitpunt.

Dat bleek op een andere plek te zitten, en een los contact te hebben. De technicus heeft de contacten van het hoofdaansluitpunt in orde gemaakt. De problemen zijn verholpen.

Bedankt dat je gereageerd hebt.

Groet,

 

Hennie Brem

Bedankt dat je het nog even laat weten! Fijn dat het is opgelost.