Hoi ,mijn naam is Paul ik heb 2 mobiele abbo 1 datasim , en glasvezel en in de laatste hebben we al 3 weken gezeur. Ik heb een EB10a en deze haalt de 1000/500 niet (ook niet in de buurt) en als we dan eindelijk verbinding hebben dan soms na 10 soms na 40 dan 20 maar internet gaat plat dus wat doe ik ik bel KPN vraag of ik AUB een EB12 mag want heb veel wifi6 in huis en wil stabiel netwerk. Enige wat kon was naar de winkel voor een swap maar mn vrouw werkt die uren dus das lastig , u dan? nee ik lig op de bank met morfine dus dat lukt niet. Nou ik zet het in het systeem kijk maar wanneer ze kan…… Later die avond facebook messenger KPN Hallo enz verhaal beste mevrouw daar zegt keihard u gaat nooit een EB12 krijgen deze krijgen alleen de nieuwe klanten , maar mevrouw leg verhaal uit kortom niets mee te maken kon ze ook niet helpen moest maar uitzoeken en zorgen dat Ik inmiddels exemplaar 4 of 5 zou krijgen van de 10a sorry maar NEE ik had 500/500 alles haalde we , en nu we halen soms 400/120 dan weer 500/300 maar we hebben 1000/500 zegt ze dan neem je toch 500/500 sorry wat? nee ik wil **** gewoon internet het ligt nu 3 weken op zn reet elke dag weer valt het ding terug naar factory settings uit zich zelf erg fijn KPN GOEDE HULP SUPER!!!!!
mn beste vriend had ik aan de telefoon ook kpn klant had nog een router in zn huis boven met kpn glas settings erin vrouw heeft die aangesloten nu en wat denkt u 950/700 dus WTF is er met jullie boxen wat ik lees dat de 10a niet eens throughput heeft om 1gb internet door te kunnen geven.
die bewuste router is een asus AX-11000 van €424 bij bol.com dus die kan het wel nu heb ik dus 3 dagen en dan moet hij hem weer terug mn 10A heeft al een label die gaat maandag opgestuurd naar KPN want die is toch gaar.
Maar nu is mijn abbo eind aug`2020 afgelopen dus zoals het er nu uitziet word het gedag zeggen en naar een bedrijf wat wel zn klanten wil tegemoet komen en helpen.
Ook een mobiel is op aflopen ook die stop ik reden ik wil geholpen worden en dit kost me 65 euro per maand en ik krijg er alleen hoofdpijn van en niet via internet dus KPN wat gaat jullie doen.
Gaan jullie me nog eens vertellen hoe goed jullie *** 10A box werkt want wat mij betreft kan je er een kachel mee aansteken. Sorry maar ik ben uitgelachten door uw medewerkers , ik ben u bent niet zo belangrijk voor ons als u denkt… en deze we beloven u een eb12 om daarna u te zeggen dat ik maar de EB12 snel moet vergeten en een bol.com router uit mn eigen zak betalen!!!!! SORRY maar dit vind ik te ver gaan en als ik klaag over 3 weken geen internet had ik moeten mailen ipv bellen HALLO GEEN INTERNET IK KAN NIETS ZONDER INTERNET ik heb paar keer 0800-0402 gebeld en 2 maal is mij een eb12 beloofd en de stand nu NIETS NIETS NIETS GEEN INTERNET GEEN **** alleen wel eind augustus dat mn contract erop zit dus als ik opzeg krijg ik als ik weer nieuwe klant word dan wel een`eb12 of **** jullie me dan nog , ik betaal op tijd ik heb 3 weken Niets ik bel en nu ineens word er gezegd kunnen er niets van zien sorry ik ben er een Keer Klaar mee of kom met een hele goede oplossing waar zeker geen EB9,EB10 OF EB10ai in voorkomt maar EB12 en anders laten we dan maar opzeggen en dan ook alles van internet tot mobiel alles van KPN eruit want zo boos en in de kou gezet door jullie BAH
*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels