Skip to main content
Beantwoord

Experiabox V9 defect, alle lampjes staan aan.

  • 1 september 2020
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Beste mensen goedemorgen 

Sinds vanmorgen heeft mijn Experiabox v9 zin in feest 🥳 hij heeft alle lampjes aan 🙂 heb alles aan gedaan reset etc. Maar helaas geen internet. Hoe lang duurt het als ik een nieuwe bestel of heeft een van de kpn winkels nieuwe op voorraad? Ik zie in de forum zelfs box V11 ? 
mij hoor het heel graag 

gr. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Paschamo

Hi Thomas , 

dank voor je reactie ! Het is inmiddels nieuwe geleverd en alles naar wens 

 

dank 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 1 september 2020

Een v11 bestaat niet, dus ik denk dat u niet goed gekeken hebt. In een KPN winkel kunt u geen nieuwe Experiabox afhalen. Die moet opgestuurd worden.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Paschamo, welkom op het forum!
Ik heb even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt. Is het inmiddels al gelukt je experiabox te vervangen of het probleem op te lossen?
Als je wilt kijk ik graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2020

Hi Thomas , 

dank voor je reactie ! Het is inmiddels nieuwe geleverd en alles naar wens 

 

dank