Helaas constateer ik ook het probleem dat ik maar net 300 mbps haal i.p.v. 500 mbps . Upload is wel 500 mbps. dat verschil vind ik erg veel voor glasvezel. Ik heb al een reboot gedaan maar niets helpt. Ik overweeg om naar 1000 mbps te upgraden maar vraag me af of dat zin heeft. Sneldheid moet eerst goed functioneren. Wat nu KPN?
Beantwoord
Trage internetsnelheid
Beste antwoord door Rutger van KPN
Het handigst lijkt mij dan voorlopig om iPv6 uit te zetten, hiervoor kun je inloggen op de Experiabox. Als je dan aan de linkerkant naar Network gaat zie je helemaal rechts bovenaan iPv6 staan, hier kun je het uitschakelen.
Het zou kunnen dat het modem hierna even herstart moet worden. Zou je mij kunnen laten weten of het daarna wel weer lukt om gebruik te maken van de accounts?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.