Beste lezers, verleden week woensdag 7 okt. 2020 mijn abonnement laten omzetten van 100-100 naar 200-200. Snel had ik al antwoord, op donderdag 8 okt. 2020, gefeliciteerd u kunt gebruiken maken van uw 200 mb, helaas dat was een misvatting. Na enkele gesprekken en een week verder is er gisteren 14 okt. een monteur geweest van KPN, alles lijkt in orde, u heeft het goed voor elkaar en in de wijkkast staat ook alles goed maar helaas u heeft 100-100, ik weet het verder ook niet, geef het wel door! Tsja, hij kon er verder ook niets meer aan doen zei hij. Vandaag maar even getelefoneerd wat nu de vervolgstappen zijn, toch nog maar eens alle kabels gecheckt, geen probleem, voor de zoveelste keer alles van de stroom af en de fabrieksinstellingen terug gezet. Op check uw internetsnelheid via glasvezel zou ik in theorie 1Gb kunnen halen, in theorie. Mijn netwerkkaart kan dat trouwens aan.Alles zinloos, geen resultaat, het wordt nu neergelegd bij de netwerkbeheerder…...we wachten af.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.