mijn wifi is erg slecht. Dit is de laatste tijd het geval. Dit in een tijd dat er thuis gewerkt moet worden. Helaas kan dat niet meer met KPN. Wij hebben drie verstrerkers in huis maar schijnbaar werken deze niet meer goed. Ik heb nu een kabel van 10 meter door mijn woonkamer.
Er is een monteur geweest die iets heeft geschoven. Uiteraard probleem niet opgelost. Deze monteur kwam nadat we al meerdere keren aan de telefoon hebben gezeten. Paar uur van onze kostbare tijd kwijt,
Super wifi zou de oplossing moeten zijn. Die kunnen wij uit coulance voor 100 euro krijgen. Dus als jullie niet voldoen aan jullie verplichtingen (en slogan overal wifi in huis) kan ik 100 euro betalen om jullie probleem op te lossen.
Klinkt wat vreemd.
Daarnaast heb ik drie mobiele nummers bij jullie lopen en wil nog een vierde aansluiten. Hier wacht ik nog even mee.
Nieuwe klanten krijgen gratis vaste klanten kunnen de pot op. Heel jammer dit.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik moet betalen om aan jullie verplichtingen te kunnen voldoen?
Tevens de vraag wat het mij extra gaat kosten als ik stop met kpn en dat ik nog wel vast zit aan mijn twee abonnementen.
Ik verneem graag jullie (re)actie
O ja, ik wilde iemand spreken die van de 100 euro wellicht nul kon maken. Ik werd doorverbonden, na 20 minuten ben ik gestopt omdat ik moest werken. Daarna kan ik geen contact meer krijgen behalve als ik weer 20 minuten moet wachten.
Heel jammer