Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V8 geen internet, rode lampjes

  • 3 december 2020
  • 3 reacties
  • 629 keer bekeken

Geen internet/WiFi. 
alle lampjes branden op Experia box

geprobeerd:
Stroom eraf
kabels losgekoppeld

Harde reset achterzijde ingedrukt

alles zonder resultaat

 

Experia box kapot???

Beste antwoord door PaulDerckx

Gebeld. Experia Box idd kapot. Kan morgen een nieuwe ophalen. Ga er van uit dat daarmee probleem opgelost is.Bedankt voor de reactie. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 899 reacties
  • 3 december 2020

Volgens mij hoort dat eco lampje niet aan te zijn, dat verziekt het internet signaal. Ik zou sowieso bellen en vragen om een nieuw type modem. De v8 is wel op z'n eind.


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 3 december 2020

Welkom @PaulDerckx, dit belooft inderdaad niet veel goeds. Kan zijn dat de Experia Box zelf kapot is, kan ook je verbinding in z'n geheel zijn. Snelste manier, gezien het tijdstip, is even bellen met 0800-0402. Als dat geen optie is, vul je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan komen we hier morgenochtend op terug.  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 december 2020

Gebeld. Experia Box idd kapot. Kan morgen een nieuwe ophalen. Ga er van uit dat daarmee probleem opgelost is.Bedankt voor de reactie.