Skip to main content
Beantwoord

tv ontvanger werkt niet tot nauwelijks

  • 6 december 2020
  • 7 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo, onze tv ontvanger werkt zeer slecht. Als ik van zender wil wisselen dan blijft hij hangen en gaat hij 10 zenders verder. Als ik een getal in typ dan gaat hij naar kanaal 2222 ipv 2. Menu knop reageert hij inmiddels ook niet meer op. Resetten werkte voorheen maar lukt nu dus ook niet meer. Erg hinderlijk allemaal.

Beste antwoord door Joep1965

Die Motorola mag naar het museum.  Hier kan je die omruilen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 6 december 2020

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 december 2020

Van de modem gaat er een kabel naar een TP link M5 basis station en van daaruit naar mijn tv ontvanger Motorola vip 1853


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • Antwoord
  • 6 december 2020

Die Motorola mag naar het museum.  Hier kan je die omruilen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 december 2020

Haha duidelijk! Bedankt voor je feedback. Maar als ik op de hier link klik kom ik weer in het stappen menu..


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 6 december 2020

Dan gaat is als het goed is kijken welke apparatuur er allemaal is. De uitkomst moet dan zijn dat je em om kan ruilen en dat wordt dan ook in werking gezet.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 6 december 2020

Hi Edwin, welkom hier. 

De juiste link moet zijn: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm Daar stond de link nog in naar de stappenplannen voor een reset. 

Ik heb dit ook aangepast in het bericht van Joep. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 december 2020

Bedankt voor jullie feedback! Ik heb direct een ruil ingepland.