De test voor de WiFi verbinding gedaan zowel voor de begane grond waar de Experiabox 6 staat als de de verdieping. Resultaat van de rest is cijfer 3.
kies je voor oplossingen dan krijgt je melding 404 dus geen mogelijkheid
als je daarna een vraag stelt kom je vervolgens niet verder alleen komen de zelfde soort vragen in beeld. Weer geen oplossing
Tenslotte naar het Forum gegaan in de hoop een oplossing voor dit problemen te vinden.
Kortom TV begane grond verkiest regelmatig signaal. WiFi voor tablet op de verdieping zeer zeer matig. Teams op PC geeft voortdurend slechte verbinding aan en is daardoor nauwelijks te gebruiken
HELP
Beste antwoord door Ron van KPN
Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Het lijkt me in dit geval inderdaad wijsheid om de Experia Box om te ruilen voor een nieuwe. Dit heb ik dan ook direct in gang gezet. Als het goed is heb je een sms’je ontvangen met meer informatie over de omruil. Voor de omruil mag je de Experia Box en de stroomkabel in een doos verpakken en daar de informatie uit het sms’je op noteren. Zodra de nieuwe Experia Box klaar ligt bij het servicepunt, ontvang je een sms van de pakketbezorger.
Het is wel van belang om een geldig legitimatiebewijs van de contracthouder mee te nemen bij het omruilen van de Experia Box. Laat je weten of het gelukt is om de Experia Box om te ruilen en of deze het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!
Hallo @Witzegel , lees ik het goed, heb je een Experia Box 6 ??? Deze dan gauw om laten ruilen door een nieuwer type, dan zal de wifi ook beter worden.
Hi @Witzegel, welkom en bedankt voor jouw bericht. ervaar je de problemen op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!
Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Het lijkt me in dit geval inderdaad wijsheid om de Experia Box om te ruilen voor een nieuwe. Dit heb ik dan ook direct in gang gezet. Als het goed is heb je een sms’je ontvangen met meer informatie over de omruil. Voor de omruil mag je de Experia Box en de stroomkabel in een doos verpakken en daar de informatie uit het sms’je op noteren. Zodra de nieuwe Experia Box klaar ligt bij het servicepunt, ontvang je een sms van de pakketbezorger.
Het is wel van belang om een geldig legitimatiebewijs van de contracthouder mee te nemen bij het omruilen van de Experia Box. Laat je weten of het gelukt is om de Experia Box om te ruilen en of deze het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!
Ik stuurde een berichtje maar zie nu eerst deze mogelijkheid. Dank voor de mogelijkheid voor het omruilen. Wel vraag ik mij af waarom dat in Arum is en hier in Harlingen bijvoorbeeld bij Jumbo of Bruna (Beiden zijn open).
Dat is een goede vraag. Bij het omruilen van apparatuur krijg ik een aantal mogelijke servicepunten in de buurt waar ik uit kan kiezen. Helaas kreeg ik die opties niet te zien om het pakket naar te versturen. Daarom heb ik hem naar Arum gestuurd. Ik hoor graag of de omruil gelukt is en of deze het probleem heeft verholpen.
Ik zie wel vaker dat een PostNL servicepunt niet vermeld wordt. Die bij ons in het dorp kan ik ook wel eens niet selecteren voor het afleveren van pakketten en dan een paar weken later weer wel. Ik heb 't wel eens gemeld bij dat servicepunt en ze zouden er werk van maken. Probleem van PostNL?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.