hi, Ik ben verhuisd van een nieuwbouwwoning zonder problemen met WiFi naar een nieuwbouwwoning met helaas veel WiFi problemen. Ik werk thuis ivm COVID-19 en heb ontzettend veel meetings via Teams. Helaas ben ik genoodzaakt om in een ( drukke) woonkamer te werken, omdat de WiFi op de ( net ingerichte) studeerkamer niet werkt… ik heb de WiFi manager meerdere keren doorlopen en krijg continue te horen, helaas er is iets misgegaan neem contact op met onze klantenservice. Schijnbaar is de WiFi daar zo slecht dat ik geen juiste meting kan doen. Ik heb voor de aanleg van alles expres een monteur ( tegen betaling) laten komen. Helaas zit hier, omdat het installatie werkzaamheden betrof geen 14 daagse garantie op, zoals de dame van de klantenservice in eerste instantie wel dacht. Tevens vertelde ze me dat ze me helaas ook geen versterker kon aanbieden, omdat ze die autorisatie niet meer had. Ik weet van gekheid niet meer waar ik nu met mijn probleem heen moet. Ik zou gewoon graag rustig en goed willen werken en het levert nu ontzettend veel stress op. Iemand een tip? Liefst een waar ik niet nog meer geld aan kwijt ben?
Groetjes Evelien