Welk merk/type/model NTU en FTU krijg ik geleverd voor mijn glasvezelaansluiting? Ik zou dit graag willen weten i.v.m. voorbereidingen in huis. Ik heb er niets concreets over kunnen vinden. Specifiek betreft het de uitrol van glasvezel Rijswijk (regio Den Haag), aansluiting Q1of Q2 2021.
Bij voorbaat dank!
BXL
Beste antwoord door Ward_
Elke woning krijgt sinds 2016 exact dezelfde FTU, namelijk de TK-01.
Wat de NT betreft krijgt eigenlijk vrijwel elke nieuwe aansluiting in 2021 (en verder) een GPON ONT van Nokia:
Bij ons krijgen we niet deze maar een formaat melkpak zeg maar lange witte module is het welke aansluiting is dat dan?
Dan maak je geen gebruik van PON, neem aan dat formaat melkpak wat overdreven is maar snap wat je bedoeld. Het voordeel is wel dat het geen twee aparte modules zijn 😁
Dan vraag ik me af hoeveel verschillende kpn heeft want ik heb een zwarte.
Inmiddels aardig wat in gebruik. Maar voor nieuwe klanten zijn er maar enkele mogelijkheden. Drie om precies te zijn.
Het komt ook omdat Reggefiber (nu KPN Netwerk) sinds de start in 2005/2006 drie verschillende soorten aansluitingen heeft gemonteerd. Op elk van die drie is een andere vorm NT nodig.
En dan speelde er nog op gegeven moment de kwestie met het Chinese ZTE waardoor KPN uitweek naar Genexis.
Genexis hebben wij inderdaad maar die zit niet fijn over de hoofdaansluiting bij mij hebben ze hem moeten vastplakken en schroef eronder en boven
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.