Wij hebben nog een oude Experia Box V8 van Telfort. De wifi is al erg lang slecht, maar de laatste tijd is het erger geworden. Zelfs thuiswerken in deze tijd is nu een uitdaging qua WiFi.
Waar zou je een nieuwe KPN Experia Box kunnen aanvragen?
Ik weet niet of de V8 al gratis wordt omgeruild voor een nieuwe box of zitten hier kosten aan verbonden?
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bedankt voor je toelichting @MB Amersfoort, ik zie dat deze resultaten van vóór de wifimanager zijn maar deze ook niet helemaal doorlopen is/kon worden.
Mogelijk heeft dit te maken met een wijziging van je glasvezelpunt die gepland staat. Wij kunnen hier een installatiemonteur voor inplannen. Deze moet ook het probleem met wifi wel op kunnen lossen. Je kunt hierover het beste met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service.
Hoi @MB Amersfoort, welkom op het forum! De V8 wordt helaas nog niet omgeruild vanwege zijn leeftijd. We ruilen deze alleen om als deze aantoonbaar defect is.
Dank voor je reactie. Enige waar ik wel mee zit is dat de glasvezel monteur vorige week aangaf dat deze box te oud is om glasvezel mee aan te sluiten. En dat ik daarom ook een nieuwe box aan moest vragen. Het kastje moet namelijk nog aangesloten worden op de glasvezel aansluiting.
Ik maak al wel gebruik van een WiFi versterker maar dat biedt helaas ook niet de oplossing.
De V8 wordt ook bij glasvezel gebruikt. Je kunt deze hier dus ook gewoon op aansluiten! Wat voor wifiversterker heb je precies? En waar kwam de wifimanager op uit bij jou?
Ik kijk ook graag even mee op afstand. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik heb het ingevuld en de kpn wifimanager komt uit op: 19 Mbit/s.
Ik hoor graag wat we hieraan kunnen doen.
En u krijgt geen gratis versterkers? Misschien dan nog een keer de WiFi manager doen. Eventueel nog iets verder bij de box vandaan, zodat de snelheid nog iets lager ligt.
Bedankt voor je toelichting @MB Amersfoort, ik zie dat deze resultaten van vóór de wifimanager zijn maar deze ook niet helemaal doorlopen is/kon worden.
Mogelijk heeft dit te maken met een wijziging van je glasvezelpunt die gepland staat. Wij kunnen hier een installatiemonteur voor inplannen. Deze moet ook het probleem met wifi wel op kunnen lossen. Je kunt hierover het beste met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.