Heeft iemand al eens meegemaakt dat er nu al ruim twee weken geen internet en tv geleverd worden en er ook geen noodoplossing komt of enig inzicht in wanneer er wel weer geleverd gaat worden?
Zo ja, hoe kreeg je dit opgelost?
Heeft iemand al eens meegemaakt dat er nu al ruim twee weken geen internet en tv geleverd worden en er ook geen noodoplossing komt of enig inzicht in wanneer er wel weer geleverd gaat worden?
Zo ja, hoe kreeg je dit opgelost?
Beste antwoord door Jose_
Goedemorgen
Wat vervelend om jouw bericht te lezen! Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wil over de situatie. Ook ik ben benieuwd wat er al besproken/gebeurd is in de tussentijd, zou je dat kunnen vertellen? Heb je ook al telefonisch contact gehad om de situatie te bespreken (0800 0402, gratis)? Ik denk dat je op die manier namelijk het snelste geholpen bent.
Wil je liever dat we vanaf hier eens met je meekijken naar de situatie? Dan kan dat natuurlijk. Zou je in dat geval de volgende gegevens in je forumprofiel willen zetten: postcode + huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je hier een seintje geeft zodra de gegevens zijn ingevuld, kijken we met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.