Ik heb een klacht. Sinds vrijdagochtend geen internet meer, er was onderhoud in de nacht ervoor. Dat was keurig aangekondigd. Dus kan gebeuren dat er dan s ochtends storing is. De klantenservice gebeld, er zou de volgende ochtend een monteur komen. Prima. Even later een sms: de monteur is gecanceld, er is storing. Ook dat kan gebeuren, maar er moet wel gewerkt worden. Vriendelijke mevrouw, biedt mij ondertussen een pakketwissel aan, want ik heb al jaren hetzelfde pakket en dat kan goedkoper. Nou prima. Website in de gaten gehouden, om 15.00 uur was de storing opgelost volgens de site. Dus de modem gereset, stroom er af, reset knopje. Helemaal niets. Nog maar een keer gebeld. Klantenservice kan niets vinden, blijkbaar is de storing nog steeds aan de gang, al staat het op de website opgelost. Fijn maar ik moet wel werken. Heeft u mobiel van KPN? Nee, oh jammer, anders hadden we u 100 gb kunnen geven. En dat kan nu niet? Nee.
zaterdagochtend. Nog steeds storing. Weer gebeld. Ja ze zijn er mee bezig. Wie is waar mee bezig? Waar zit die storing en waarom hoor ik niets? Ja dat weet ik niet. En misschien een verkeerd moment maar waarom gaat u niet over op KPN mobiel dan krijgt u een noodpakket. Heel verkeerd moment inderdaad. Jongens ik moet vandaag werken! Ja er is nog steeds storing. U krijgt bericht. Wat is er dan? Waar is het dan? Als ze niet werken in het weekend, zeg het dan, dan kan ik andere dingen regelen. Nee dat weet ik niet.
zaterdagmiddag nog steeds storing. Weer gebeld. Weer geen antwoord. Ik snap dat de servicedesk het niet weet, ze waren elke keer weer vriendelijk. En ik kreeg een telefoonnummer, alleen dat werkt. Iet in het weekend!!! Frustratie tot in mijn tenen. Gisteravond een sms: storing is opgelost. Joepie.
Nou niet dus, alles gereset. Maar het werkt niet. Vanmorgen weer gebeld. Ja het ligt aan uw verbinding. Daar moet een monteur voor komen. U heeft een nieuw pakket aangevraagd. WATTTTT? Ik heb helemaal geen nieuw pakket aangevraagd. Dat heeft de mevrouw mij gezegd, maar ik heb storing!!!!! Vrijdag dus over 6 dagen kan een monteur komen. Sorry maar volstrekt onacceptabel, ik moet werken!!! Oh het kan ook woensdag zie ik. Nog steeds onacceptabel. Maar goed. Noodpakket? Nee ik heb geen KPN, al staat er wel kpn in mijn mobiel scherm. Ik heb Lebara, werkt via kpn er staat kpn in mijn scherm. Nee dan kunnen we niets voor u doen, wilt i niet overstappen …. Grrrr. Nee, voor 8,50 per maand kunnen jullie niet leveren. En ik heb nog steeds storing!!!!
Kom op KPN, ik ben al sinds jaren en jaren en jaren trouwe klant, maar dit gaat mij echt te ver. ik betaal per maand een vermogen, bijna 90 euro, voor belabberd internet, want buitengebied. 1Mbit upload. Gaat nergens over, geen glasvezel te bekennen, al zit ik nog geen 2 km bij een stad vandaan. Maar zorg dan ook dat dat kleine beetje fatsoenlijk werkt. Ik heb echt een probleem. Los het verdikkeme op, dit is frustrerend! Zorg dat er gewoon monteurs klaar staan, ook in het weekend en ook op zondag. Ben ik een grote klant, dan is er een heel groot escalatieprotocol, de trouwe klant wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Echt gewoon waardeloos. Ik ben enorm teleurgesteld.
Vraag
Klacht: geen internet door storing en wijziging abonnement door mederwerker
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.