Skip to main content
Beantwoord

Steeds vaker geen signaal melding op de televisie

  • 1 augustus 2021
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb sinds eind 2020 / begin 2021 internet van kpn, na jaren bij t-mobile te hebben gezeten. Installateur geweest, alles prima en netjes geinstalleerd. 

En paar maanden geleden begon tv signaal ineens weg te vallen. Niets veranderd. Geen andere kabels. Niks in meterkast veranderd. Tv zelfs niet verschoven. 

Eerst weinig en nu steeds vaker. Beeld op zwart, soms seconden, soms minuten. Niks aan te doen. Aan uit zetten van ontvnger helpt ook niet. Of niet altijd. HDMI kabel is een vrij dure geweest, dus die is het oook niet. TV is 2 jaar oud, dat is het ook niet. Internet kabels alemaal nieuw geinstalleerd door monteur. 

En toch is ineens signaal steeds weg. Voor 70 euro per maand. 

En geen storing te zien volgens helpdesk. Andere poort op tv geprobeerd, maakt ook geen verschil. 

Dus wat is het , het begint wel enorm te frustreren inmiddels. Zeker voor dat geld, en wij zitten inmiddels weer naar een zwart scherm te kijken….

Beste antwoord door DennisA78

Vervelend,  maar je krijgt geen melding in een blauw scherm? Enkel zwart beeld? Dan ligt het ook niet aan de tv ontvanger. Ja of zijn hdmi aansluiting moet kapot zijn.

Je hebt de kleine vierkant arris neem ik aan?

 

Heb je niet toch even een andere hdmi kabel geprobeerd? Duur of nieuw betekent niet altijd dat het niet stuk kan gaan. Andere hdmi kabel en/of ander hdmi poortje op de tv zou ik proberen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • 2570 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2021

Vervelend,  maar je krijgt geen melding in een blauw scherm? Enkel zwart beeld? Dan ligt het ook niet aan de tv ontvanger. Ja of zijn hdmi aansluiting moet kapot zijn.

Je hebt de kleine vierkant arris neem ik aan?

 

Heb je niet toch even een andere hdmi kabel geprobeerd? Duur of nieuw betekent niet altijd dat het niet stuk kan gaan. Andere hdmi kabel en/of ander hdmi poortje op de tv zou ik proberen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2021

Ok, dat is ook waar. Ik ga hetnog eens proberen met andere HDMI. Andere poort maakt iig niets uit hebben we gemerkt 

 

Ik laat het weten