Skip to main content
Beantwoord

Traag internet via kabel en Wifi, VPN valt geregeld weg

  • 14 september 2021
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

sinds vorige week vrijdag is het internet zo ontzettend traag, dat je er eigenlijk niet mee kunt gaan thuiswerken.

Zowel de vaste aansluiting als via de wifi.

Ook omdat ik de telefoondienst  ( servicedesk van een zorginstelling  )  die ik draai via de vaste lijn “VPN verbinding “ regelmatig weg valt.

 

De router is inmiddels al 2x herstart, maar heeft geen resultaat gehad

 

download haalt nog geen 20 Mbit/s  en uploaden niet eens 0.50 Mbps

 

zijn er meer die momenteel dit probleem hebben.

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @bjinsev, welkom bij ons op het forum. Jouw verbinding heeft eerder wel een hogere snelheid gehad dus? Heb je toen ook een speedtest gedaan, wat was er toen mogelijk? Het kan zijn dat er iets niet helemaal lekker gaat met de lijn, het nakijken van de verbinding wat kevster al noemt lijkt me een goede stap. Heb je hiervoor al contact gehad met 0800-0402?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 898 reacties
  • 14 september 2021

Bellen en laten doormeten 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16132 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2021

Hoi @bjinsev, welkom bij ons op het forum. Jouw verbinding heeft eerder wel een hogere snelheid gehad dus? Heb je toen ook een speedtest gedaan, wat was er toen mogelijk? Het kan zijn dat er iets niet helemaal lekker gaat met de lijn, het nakijken van de verbinding wat kevster al noemt lijkt me een goede stap. Heb je hiervoor al contact gehad met 0800-0402?