Skip to main content
Antwoord

Lamp koppelen lukt niet, moet via 2.4Ghz

  • September 20, 2021
  • 9 reacties
  • 2458 keer bekeken


Het lukt me niet blijkbaar ben ik niet voor het eerst dus ik kan niet zonder wachtwoord door. Wat nu? Ik wil namelijk een lamp koppelen en dat moet via 2.4ghz. 


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Soppie Inloggen doe je inderdaad niet met het wifi wachtwoord. De eerste keer na een harde reset van de Experiabox V10 hoef je geen wachtwoord in te vullen. 

Zodra je ingelogd bent vind je hieronder hoe je 2.4 en 5 Ghz kunt scheiden.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • September 22, 2021

@Soppie Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je graag wil inloggen op je Experiabox maar dat dit niet direct lukt. Mag ik vragen welke Experiabox je gebruikt? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 22, 2021

V10, ik heb die net sinds een paar weken. Samen met de installateur heb ik het wachtwoord gewijzigd. Dus ik dacht dat op deze site  http://192.168.2.254/ het wachtwoord dan mijn wifi wwwas maar dat is niet zo. Als ik het wachtwoord was vergeten moet ik de modem resetten dus heb op de herstel knop gedrukt maar hij hersteld ook niet naar de fabrieksinstelling.. dus weet niet hoe ik nu verder moet. 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 27, 2021

@Soppie Inloggen doe je inderdaad niet met het wifi wachtwoord. De eerste keer na een harde reset van de Experiabox V10 hoef je geen wachtwoord in te vullen. 

Zodra je ingelogd bent vind je hieronder hoe je 2.4 en 5 Ghz kunt scheiden.

 


  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

@Soppie Inloggen doe je inderdaad niet met het wifi wachtwoord. De eerste keer na een harde reset van de Experiabox V10 hoef je geen wachtwoord in te vullen. 

Zodra je ingelogd bent vind je hieronder hoe je 2.4 en 5 Ghz kunt scheiden.

 

Beste Rutger,

Het artikel waar je naar verwijst is 2 jaar oud en op deze manier werkt het niet meer tegenwoordig. Op deze pagina is de lay-out i.c.m. instellingen veranderd en geeft geen mogelijkheid meer om 2,4ghz aan te zetten. Hoe kan dit wel? Want wij lopen tegen hetzelfde probleem aan.

 

Mvg,

Luuk


  • November 1, 2021

Ik maak gebruik van een extra router achter die van KPN, omdat ik het probleem herken. Met de V10 kon je vroeger scheiden, de Box 12 volgens mij niet meer.


  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

Bedankt voor je reactie @Jeroen Ruiter . Hier hebben we de V10a wat een drama is. Daar is het niet te scheiden en zou deze automatisch verspringen afhankelijk van het signaal. In praktijk is daardoor niks meer op een normale manier te koppelen aan 2.4ghz.


  • November 1, 2021

Ik heb ook de v10a en daarom een eigen router er achter (ook router functie) en tevens een mesh netwerk creëert. Ik snap dat het geen oplossing is die je graag hoort maar met lampen van de Action die ik heb herken ik het probleem.


  • Deelnemer
  • September 27, 2022

Is hier al een oplossing voor? Wij hebben meerdere apparaten die werken op 2.4ghz maar door de extra wifi punten pakt die 5ghz en werkt het allemaal niet meer. 

 

 


  • September 27, 2022

Is hier al een oplossing voor? Wij hebben meerdere apparaten die werken op 2.4ghz maar door de extra wifi punten pakt die 5ghz en werkt het allemaal niet meer. 

Hallo @Irisdeventer je hebt al een eigen topic gestart met een soortgelijke vraag, zullen we  het bij dat topic houden, dat is overzichtelijker?