Hallo, ik heb wat problemen met mijn TV, HD deed het ineens niet meer, kijk nu SD. Ik ben aan het onderzoeken waarom de DSL kabel blijkbaar achteruit gegaan is. Punt is, dat de DSL aansluiting via een box loopt. Ik wil de DSL kabel direct op het Experia modem aansluiten, om zo contactmoeilijkheden te voorkomen. Het gaat er dus om welke plug, en de nummers en kleuren van de draden.
Beantwoord
DSL kabel direct op Experia Box aansluiten, wie kan mij helpen?
Beste antwoord door wjb
RyanR schreef:
Als ik die Experiabox bij mijn dochter neer plant, moet ik ook weer een router bij gaan plaatsen, om TV te gaan kijken,
Nee, dat is nergens voor nodig, je kunt die TV gewoon op die cat 5e kabel aansluiten. Je wilt waarschijnlijk ook wifi in de zorgwoning hebben en daarvoor zou je een Experia WiFi kunnen gebruiken.
Je hoeft me natuurlijk niet te geloven, maar als je dit issue wilt tackelen dan is er maar één oplossing: Experia Box naar de meterkast van jouw dochter en de cat 5e kabel als LAN netwerkkabel gebruiken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.