Skip to main content
Antwoord

Internet geactiveerd, maar nog niets gehoord van welkomstcadeau

  • October 8, 2021
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Goede morgen,

Afgelopen woensdag is mijn KPN aansluiting geactiveerd en ik heb ook niets vernomen van mijn welkomstcadeau. Het gaat om een microsoft surface go 2. Kan u nagaan wanneer deze geleverd zal worden?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Vick_M, welkom op het KPN forum! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart: Ik zie dat de Microsoft Surface Go2 jouw kant op komt. Je hebt een e-mail met Track & Trace ontvangen. Heb je vragen over de levering van jouw welkomstcadeau, dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2021

Hallo @Vick_M, welkom op het KPN forum! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart: Ik zie dat de Microsoft Surface Go2 jouw kant op komt. Je hebt een e-mail met Track & Trace ontvangen. Heb je vragen over de levering van jouw welkomstcadeau, dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over de levering van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.