Skip to main content
Antwoord

Wegvallende wifi en haperende tv sinds V10A update

  • October 8, 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb sinds een week of 2 een vergelijkbaar probleem. Na de centraal gestuurde update van de box, stopt na een paar dagen de wireless verbinding op de box. Krijg hem ook niet geherstart behalve door de box 2 minuten uit het stopcontact te halen en daarna weer terug te stoppen.

Verder hapert de normale TV ontvangst ook regelmatig sinds deze update. Dus er gaat ergens iets goed fout in de uitgerolde update.

Graag een oplossing leveren, want dit is echt helemaal niks zo.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt (originele topic)

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Winfried007. Zou je kunnen aangeven of je naast het stroomloos maken van de Experiabox ook hebt geprobeerd om deze een reset te geven? Mocht er een probleem in het modem zitten wil dit namelijk in de meeste gevallen het probleem oplossen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 11, 2021

Welkom op het forum @Winfried007. Zou je kunnen aangeven of je naast het stroomloos maken van de Experiabox ook hebt geprobeerd om deze een reset te geven? Mocht er een probleem in het modem zitten wil dit namelijk in de meeste gevallen het probleem oplossen. 


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • October 15, 2021

Ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen @Winfried007. Is het probleem ondertussen opgelost of speelt deze nog steeds?