Wij hebben al langere tijd last van uitvallende wifi. Of trage. Zelfs de Wifimanager geeft aan dat het slecht is. De TV zoekt af en toe zenders. Ik heb nummer 1200 gebeld voor een oplossing. Er volgde geen advies, maar slechts kritiek (op mijn TP-links). Ik werd wel doorverbonden met een ander nummer, waar ik, blijkt later op mijn factuur EUR 17,08 (zie bijlage), voor moet betalen. Ik ben hierover niet geïnformeerd door de medewerker. En wat nog veel erger is; uw medewerkers hebben mij niet eens geholpen. Wij hebben nog steeds zeer slechte wifi en regelmatig geen internet. Het advies was onbegrijpelijk, langdradig en niet to-the-point.
Ik verzoek u het bedrag € 17,08 terug te storten op mijn rekening of te verrekenen met mijn volgende factuur. Tevens zou ik nu toch echt een keer geholpen willen worden door een professional met verstand van wifi en internet. In ieder geval door iemand die het kan oplossen.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.