Skip to main content
Vraag

KPN wifi manager blijft hangen

  • November 29, 2021
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Beste,

 

In de slaapkamer hebben wij een slechte wifi verbinding, daarom wilde ik via de wifi manager kijken of we de wifi versterkers kunnen krijgen.

Alleen blijft de wifi manager hangen bij de vraag; ‘Op welke momenten  is je wifi niet goed genoeg?’

 

Via verschillende browsers een poging gedaan, cookies en geschiedenis ook verwijderd.

Is er een storing bij de wifi manager of is er iets anders aan de hand?

 

alvast bedankt voor de reactie :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Rob
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Oud Moderator
  • December 1, 2021

Hallo @FrankDD, vervelend dat de Wifi manager het niet goed lijkt te doen bij jou. Misschien is het handig om ff contact op te nemen met de collega's van de Klantenservice. Je kunt hen bereiken via het gratis nummer 0800-0402. Laat je hier ff weten of het gelukt is?