Beste KPN medewerker,
ik heb een KPN abonnement alleen werkt hij nog niet er is al 2 x een monteur geweest alles lijkt goed te staan maar het lampje van glas blijft uit.
(de datum van oplevering wordt telkens naar voren geschoven)
Mvg Vincent
Beste KPN medewerker,
ik heb een KPN abonnement alleen werkt hij nog niet er is al 2 x een monteur geweest alles lijkt goed te staan maar het lampje van glas blijft uit.
(de datum van oplevering wordt telkens naar voren geschoven)
Mvg Vincent
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi
Je hebt je profiel al ingevuld dus ik kon meekijken. De monteur die bij jou geweest is heeft geconstateerd dat er geen licht op aan jou toegekende poort stond. Hij heeft een poortwissel overwogen maar dat was niet mogelijk. Hij heeft een opdracht gegeven alsnog signaal op jouw bestaande poort te laten zetten. Helaas gaat daar tijd overheen. Ik heb goede hoop dat het de nieuwe monteur wel gaat lukken.
Zo niet, laat het hier weten en dan kan ik actie ondernemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.