Goede middag allen,
Ik zit midden in een verhuizing, ik heb een nieuwe internet abonnementen aangesloten bij KPN. In mijn meter kast telefoon kabel kapot getrokken, en ısra punt helemaal blot gesteld door vorige bewoners. Dus ik heb mijn internet niet kunnen aansluiten.
Woning stichting gebeld monteur geregeld (dacht electriciteit kabel was) Ik heb vandaag vrij genomen van mijn werk om dit te kunnen regelen, maar de monteur die van electriciteit bedrijf komt zegt dat het ısra punt is en KPN verantwoordelijk is en mij niet kunnen helpen natuurlijk en toegewezen naar KPN. KPN gebeld en antwoord gekregen dat ik moet mijn provider moeten bellen (ook KPN). Naar app en naar de site maar daar kan ik niemand persoonlijk bereiken natuurlijk. Enige wat ik daar kan doen een installatie monteur bestellen die mij zou 75 Euro gaat kosten voor iets die ik niet verantwoordelijk ben. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board