Skip to main content
Beantwoord

Constant uitvallend internet Experia box V8

  • January 6, 2022
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Sinds een paar dagen valt het internet weg voor een paar minuten over de hele dag. Hierdoor heb ik alle hulptools online doorlopen maar alles blijkt goed te werken tot er 5 minuten later weer geen internet is. De experia box is uitgezet, gereset alle wifi testen doorlopen. Alle bedrade testen doorlopen geen probleem tot het weer weg valt. Daarnaast werkt het terugkijken de laatste tijd ook slecht. Hiermee bedoel ik het niet laden van je programma/ vastlopen van het programma. De Experia box heb ik al heel lang en het lijkt erop dat hij de geest gaat geven. Hoe kan ik een nieuwe Experiabox aanvragen?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Ad81 

Bel dan morgen tussen 08:00 en 20:00u met KPN klantenservice 0800-0402 (gratis nummer).

Ik verwacht dat dit modem direct omgeruild wordt voor een recent model.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2022

Hallo @Ad81 

Bel dan morgen tussen 08:00 en 20:00u met KPN klantenservice 0800-0402 (gratis nummer).

Ik verwacht dat dit modem direct omgeruild wordt voor een recent model.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Ad81. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internet verbinding steeds wegvalt. Ik zie dat @RBxx het advies heeft gegeven om contact op te nemen met onze klantenservice, heb je dit al gedaan? Ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen en of je inmiddels al een nieuw modem hebt ontvangen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2022

Bedankt voor de tip. Contact opgenomen en nieuwere type modem volgende dag binnen gekregen. Dat ging top. Ik zit nu alleen met 3 wifi versterkers die in elkaars vaarwater zitten met de V12. Ondertussen heb ik daar nog niet naar kunnen kijken.

 

Gr Ad