Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting nog niet actief, knipperend PON lampje

  • 9 februari 2022
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al contact gehad met KPN netwerk probleem ligt niet bij hen zeggen ze. Netwerk staat bij hen gewoon beschikbaar.

Helpdesk van KPN al 3 keer gesproken verwijzen naar KPN netwerk, kastje/Muur.

Ik zou op 1 februari overgaan maar het is nog steeds niet gelukt. Er staat een ticket uit bij KPN netwerk maar die gaan daar niets mee doen. Lijkt mij dat bij de plaatsing iets verkeerd is gegaan met het aanmelden door de monteur.

Is dit nou niet op te lossen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Ben Oost . Welkom op het forum.

Erg jammer dat het zo onduidelijk verloopt. Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven? Ik wil graag meekijken.

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2022

Hoi @Ben Oost . Welkom op het forum.

Erg jammer dat het zo onduidelijk verloopt. Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven? Ik wil graag meekijken.