Ik heb sinds kort ook min abonnement verhoogd naar 1gbit/s tot nu valt het heel erg tegen.
Gisteren nog de tp-link deco x60 gekocht in de hoop dat het de snelheid zou verbeteren maar helaas, hij kom niet boven de 350 mbit/s.
Ik weet niet of het komt door het modem de experia box v10a
Het vreede was wel dat ik een nieuwe tv ontvanger thuis gestuurd kreeg (wat ik al heb en dus overbodig is) maar geen nieuwe modem
Ik hoop dat er op een af andere manier de snelheid te verhogen is anders heeft het niet veel zin om extra te betalen voor 1gbit/s
Beste antwoord door Nick83
WiFi is gewoon niet sneller. 350 mbit is voor WiFi een hele mooie snelheid. Ja, er zijn mensen die nog wat hoger halen. Maar ook zat die de 300 nog niet eens halen.
Wilt u de 1000 mbit halen, werk dan op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan zult u de 1000 mbit waarschijnlijk gewoon zowat halen. Probeer dat maar eens. Een speedtest rechtstreeks bekabeld op de Experiabox. Een andere Experiabox zal dan ook volkomen nutteloos zijn. Want die Experiabox geeft die 1000 mbit gewoon probleemloos door aan de Deco.
WiFi is gewoon niet sneller. 350 mbit is voor WiFi een hele mooie snelheid. Ja, er zijn mensen die nog wat hoger halen. Maar ook zat die de 300 nog niet eens halen.
Wilt u de 1000 mbit halen, werk dan op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan zult u de 1000 mbit waarschijnlijk gewoon zowat halen. Probeer dat maar eens. Een speedtest rechtstreeks bekabeld op de Experiabox. Een andere Experiabox zal dan ook volkomen nutteloos zijn. Want die Experiabox geeft die 1000 mbit gewoon probleemloos door aan de Deco.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.