Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten meer na verhuizing

  • 16 juni 2022
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik ben onlangs verhuisd. Eenmaal verhuisd, het modem opnieuw aangesloten en de stappen gevolgd. Het internet verscheen maar werkte niet. Toen langs kpn gegaan voor nieuw modem dat zou het probleem zijn geweest, echter met het nieuwe modem werkt het internet ook niet. Je kan verbinden, maar vereist goedkeuring en de melding komt 'breedband werkt niet controleer dsl'. Op het modem zijn 'power en wireless Groen' 'services =rood/oranje'. Wie kan ons helpen? Zitten al ruim een week zonder internet, niet fijn als je thuis moet werken

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Joep1965

Een rood of oranje lampje geeft aan dat er iets mis is met de verbinding.  Vaak tussen de centrale en het modem.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22047 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2022

Een rood of oranje lampje geeft aan dat er iets mis is met de verbinding.  Vaak tussen de centrale en het modem.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 


  • 0 reacties
  • 16 juni 2022

Hallo @Lucted heb je na je verhuizing wèl een melding gekregen dat e.e.a. weer actief is in je nieuwe huis?

Het lijkt er op alsof je nog geen actieve lijn hebt.

Even bellen met 0800 0402 voor een snelle oplossing.

Succes.

 


janwilnl
Slimmerik
  • 420 reacties
  • 21 juni 2022

Vervelend inderdaad, wat zei de helpdesk? Komt er een monteur?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @Lucted, welkom! Je stelde je vraag in een oud topic en ik kom 'm nu pas tegen. Hopelijk is het inmiddels opgelost? Heb je contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.