Skip to main content
Vraag

Sinds gister storing internet en tv, vandaag melding dat het opgelost is maar toch weer storing

• July 19, 2022
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Yvonne van den Berg
Nieuwkomer

Sinds gisteren  17.15 uur al storing  tv en internet.   Vandaag  was ik aan werk en SMS dat storing was verholpen kort erna weer SMS dat er storing is.  Wat is er precies aan de hand? hoor van anderen in de buurt niet dat zij er last van hebben  en hoe richtlijn zal wel weer opschuiven  net als gisteren. 

En wordt het later laat dan weten en sws wat is er aan de hand

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 19, 2022

Wat  zegt de storingspagina van kpn? Het is nogal warm dus de appartuur heeft het sowieso heel zwaar.

Yvonne van den Berg
Nieuwkomer

Er staat storing in regio maar iedereen  in mijn omgeving  geeft et geen last van heel raar. 

Volgens ip  zot ik in Zuid-Holland maar zover ik weet is Gelderland  nog steeds niet ingelijfd😒

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 19, 2022

Er staat storing in regio maar iedereen  in mijn omgeving  geeft et geen last van heel raar. 

Volgens ip  zot ik in Zuid-Holland maar zover ik weet is Gelderland  nog steeds niet ingelijfd😒

Zijn meer die storing hebben. Bij mijn ouders ligt alles plat. En hier, paar huizenblokken verderop, werkt alles. Telefonische klantenservice en Twitter geven aan dat er een algemene storing is.