Skip to main content
Beantwoord

Internet Experia Box 10 valt steeds uit

  • August 14, 2022
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb Experia Box10 en de laatste weken valt de internet verbinding steeds uit. Modem is verbonden met de TV en verder gebruik ik de Wifi voor mijn laptop en mobiel.

Alle stappen van: Modem aan-uit, herstelknop, reset, alles helpt niet.

Als laatste heb ik de internet kabel vervangen en zelfs dit helpt ook niet.

Wat valt nu nog te doen? Of ligt het gewoon aan de modem?

Beste antwoord door Shanti2

Beste Jan, ik heb het gedaan en zij zullen een monteur sturen. Bedankt voor de snelle reactie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • August 14, 2022

Hallo @Shanti2 heb je een glas-verbinding of een koper-verbinding?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 14, 2022

Ik heb geen glasvezel verbinding


  • August 14, 2022

Hallo @Shanti2 als je nu nog storing ervaart, dus geen internet en tv even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 beschikbaar.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 15, 2022

Beste Jan, ik heb het gedaan en zij zullen een monteur sturen. Bedankt voor de snelle reactie


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Shanti2 . Heeft de monteur het op kunnen lossen?